גנץ לאחר הביקור בבחריין: "נכונים לסייע ולחבור לשיתופי פעולה מבצעיים"

נדב דוד No Comments on גנץ לאחר הביקור בבחריין: "נכונים לסייע ולחבור לשיתופי פעולה מבצעיים"

שר הביטחון בני גנץ מסכם את ביקורו לראשונה בבחריין על רקע הסערה הגדולה שגרם אמש לאחר שחשף כי הציע עזרה לצבא לבנון

גנץ בקוקפיט של מטוס חיל האוויר איתו נחת בבחריין צילום: לעמ
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הסערה שגרם שר הביטחון בני גנץ שאמר כי הציע לסייע לצבא לבנון. גנץ מסכם את ביקורו ההיסטורי בבחריין ומעדכן, "סיימתי עכשיו ביקור משמעותי מאוד בצי החמישי, ביחד עם מפקד זרוע הים דוד סער סלמה ומפקד הצי האדמירל בראד קופר.
בשנה האחרונה, בין השאר בזכות הסכמי אברהם והמעבר של ישראל לסנטקום, שיתוף הפעולה בין צה"ל לבין הצי החמישי הולך ומתהדק וכך גם בין מערכות הביטחון".

גנץ הבהיר כי "זהו צורך ביטחוני אסטרטגי ראשון במעלה מול אתגרים הולכים וגוברים בזירה הימית בפרט ובאזור בכלל".

גנץ הוסיף כי "העובדה שאנחנו יכולים לנחות פה עם מטוס של חיל האוויר, ולבקר ביחד עם שותפינו, עם מפקד זרוע הים הישראלי בצי החמישי ולדבר באופן גלוי על נושאי הגנה מהותיים לביטחון האזור היא ציון דרך משמעותי".

גנץ סיפר על הקשרים המדיניים ואמר, "‏ישראל תמשיך לחזק את הקשר עם ארצות הברית, ועם מדינות האזור. אנחנו נכונים גם לסייע, גם לחבור לשיתופי פעולה מבצעיים, בכדי לדאוג ליציבות, ובכדי שגם כאן יוכלו ידידותנו להתקיים ולשגשג בבטחה, וגם אנחנו נהיה מוגנים יותר מול האתגרים השונים".

אמש אמרו גורמים על דבריו של גנץ כי הציע סיוע לצבא לבנון, "הדברים שאמר גנץ הם לא פחות מהזיה, כי הם סותרים את הקו הרשמי שישראל מובילה מול מדינות העולם", בנוסף אמרו הגורמים. "גם אם אתה רוצה לחזק את צבא לבנון בזה שאתה אומר שהצעת לו סיוע – אתה מחליש אותו ומציג אותו כמשתף פעולה וכצבא חלש שנזקק לסיוע ישראלי". כך פורסם בווינט.



0 תגובות